Total Pageviews

Thursday 10 February 2011

MAJLIS MENGENANG BUDI DAN MAULIDUR RASUL

UNIT PEMULIHAN Menganjurkan majlis mengenang budi bagi 2 orang staf yang akan bertukar ke tempat lain, iaitu Attenden Kesihatan Kazura yang akan ke Unit hemodialisis dan Nik Noraini yang akan ke Pusat pengajian sains pergigian.  Majlis telah dikendalikan dengan kerjasama biro keraian dan kebajikan staf dan biro spiritual Unit Pemulihan. Majlis diadakan yang diadakan tengahhari 10 februari itu diadakan dengan sederhana.  Antara jemputan khas pada majlis tersebut adalah Tn. Hj. Anislan.


 tetamu jemputan - Tn. Hj. Anislan


 STAF YANG DIHARGAI ATAS JASA YANG TELAH DITABURKAN
EN. KAZURA DAN PN. NIK NORAINI
 BEGAMBAR BERSAMA KAZURA YANG AKAN BERTUKAR TEMPAT KERJA
BACAAN DOA DIKETUAI AHMAD FALIQ BAGI MEMBERKATI MAJLIS

Majlis disambut dengan meriah dan banyak sesi bergambar diambil.

Pada jam 1430 pula, satu majlis Maulidur rasul dianjurkan oleh Biro Kerohanian dan Spiritual dengan kerjasama biro latihan dan biro penerbitan.  Majlis diadakan dengan gilang gemilang di bilik ilmu.  Acara tersebut padat dengan persembahan dari biro kerohanian dan biro kebudayaan, dengan lagu nasyid persembahan mereka Sumayyah dan Cahaya Selawat.  Acara juga diteruskan dengan ceramah oleh penceramah jemputan.




Unit Pemulihan (Rehabilitation Unit) of Science University Of Malaysia Hospital held a farewell and remembrance ceremony for two staffs, Kazura and Nik Noraini, who will be transferred to Hemodialisis Unit And Dental Sciences School of Usm, respectively. Tn. Hj Anislan was one of the honoured guest invited to join the ceremony.

At 1430 hours, the bureau of  Spirituality held a Maulidur Rasul ceremony at bilik ilmu. The ceremony started off with2 nasyid songs presented by the bureau themselves and continued with a continuous spiritual development lecture by the invited guest.


 

No comments:

Post a Comment